Καλώς ήρθατε!!!

Άν μας επισκεφτείτε, ευχόμαστε Κ α λ ό ... κ ο υ ρ ά γ ι ο ! ....... γίνονται καινούργιοι νόμοι, χωρίς να μας ζητούν τη γνώμη ! ........ Οκτώβριος 2010



Με κάθε επιφύλαξη, Κυριακή γιορτή και σχόλη νάταν η βδομάδα όλη .............
Η γενιά του πολυτεχνίου ξεκίνησε με καλές προθέσεις, αλλά στην πορεία οι περισσότεροι πρωτεργάτες με τις παρεούλες τους, έγιναν αριστεροί με δεξιές τσέπες, είπε "ανώνυμος πολίτης"
Οι αριστερές τσέπες σήμερα, είναι πιο γεμάτες απ τις δεξιές, είπε ο kapaka pappas
Είναι ορεινό χωριό, έδρα του Δήμου ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ. Απέχει 29 χιλ. από την Άρτα και 25,4 χιλ. από τον κόμβο της ΙΟΝΙΑΣ οδού, που κάποια μέρα θα τελειώσει. που θα πάει;Από 12 Απριλίου 2017 Λειτουργεί από Ρίζα ως κόμβο Αμφιλοχίας, μήκος 96 χλμ. και Σελλάδες-Πέρδικα 53 χλμ. 3-8-2017 ολοκλήρωση!

Ούτοι συνέχθειν, αλλά συμφιλείν έφυν - Αντιγόνη - (Μα να μισώ δεν έγινα, γεννήθηκα για να αγαπώ)


Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

Δημοτικές και Νομαρχιακές εκλογές 1998

Δημοτικές  εκλογές 1998
Λίγες μέρες μετά τις Δημοτικές εκλογές του 1998, Μια γυναίκα από  συνοικισμό του Βελεντζικού κατέβηκε στην Καλεντίνη.  Μπαίνοντας στο mini market του Λάμπρου Λεων.  Πλακούτση (Γκιωνάκη),  συνάντησε τον Λάμπρο και πιάσανε κουβέντα για τις εκλογές.
  Έχασα τις  εκλογές τζάμπα. Τις έχασα για ένα ψήφο, στο Βελεντζικό δεν με στηρίξατε. Από εσάς περίμενα περισσότερους ψήφους,  λέει ο Λάμπρος.
-Εγώ ψέματα δεν ξέρω ,  λέω την αλήθεια, δεν σε ψήφισα,  ψήφισα το ΓΚΙΩΝΑΚΗ. Απαντά η γυναίκα.
-Τον ξέρεις το ΓΚΙΩΝΑΚΗ;  Και γιατί τον ψήφισες;  λέει ο Λάμπρος.
-Όχι, Δε τον ξέρω τον άνθρωπο, μου έδωσαν σταυρωμένο το ψηφοδέλτιο και τον ψήφισα. Εσύ  που τον ξέρεις πε μου,  τι άνθρωπός είναι;
-Αμ,  να μην τον ξέρω. Χωριανός μου είναι.  Αν θέλεις να μάθεις και εσύ την αλήθεια, ένα ρεμάλι είναι.                                                 
-Δεν έχεις δίκιο. Εμένα μου είπαν ότι είναι καλός άνθρωπος, Εκεί στις Αλαταρές, έκαμε μια τρύπα, έβγαλε νερό και πίνει όλη η Καλεντίνη.  Εμείς στα σπίτια μας δεν έχουμε ακόμα νερό. Άμα  έβγαινε Δήμαρχος αυτός,  θα έφτιανε και σε μας, μια τρύπα, να πάρουμε και εμείς λίγο νεράκι. Εμείς στον συνοικισμό γι αυτό ψηφίσαμε ΓΚΙΩΝΑΚΗ.
-Καλά αφού τον ψήφισες για το νεράκι, δεν  πειράζει, ας μη με  ψήφισες εμένα, απάντησε ο Λάμπρος.
«Από τις επόμενες εκλογές, όποιος μου έλεγε ότι δε με ψηφίζει,  του έλεγα, καλά αφού δεν ψηφίζεις εμένα, ψήφισε τουλάχιστο το ΓΚΙΩΝΑΚΗ…….»


Το αφηγήθηκε ο ίδιος ο Λάμπρος Λεων. Πλακούτσης (ΓΚΙΩΝΑΚΗΣ) τέως πρόεδρος της Κοινότητας ΑΝΩ ΚΑΛΕΝΤΙΝΗΣ και νυν σύμβουλος στο Δήμο μας. Το 1998 ήταν υποψήφιος Δήμαρχος. 
















*** Τα ΑΣΤΕΙΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ, είναι πραγματικά γεγονότα, μερικές φορές δεν αναφέρονται τα ονόματα για ευνόητους λόγους.  ***

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε χωρίς φόβο και πάθος