Καλώς ήρθατε!!!

Άν μας επισκεφτείτε, ευχόμαστε Κ α λ ό ... κ ο υ ρ ά γ ι ο ! ....... γίνονται καινούργιοι νόμοι, χωρίς να μας ζητούν τη γνώμη ! ........ Οκτώβριος 2010



Με κάθε επιφύλαξη, Κυριακή γιορτή και σχόλη νάταν η βδομάδα όλη .............
Η γενιά του πολυτεχνίου ξεκίνησε με καλές προθέσεις, αλλά στην πορεία οι περισσότεροι πρωτεργάτες με τις παρεούλες τους, έγιναν αριστεροί με δεξιές τσέπες, είπε "ανώνυμος πολίτης"
Οι αριστερές τσέπες σήμερα, είναι πιο γεμάτες απ τις δεξιές, είπε ο kapaka pappas
Είναι ορεινό χωριό, έδρα του Δήμου ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ. Απέχει 29 χιλ. από την Άρτα και 25,4 χιλ. από τον κόμβο της ΙΟΝΙΑΣ οδού, που κάποια μέρα θα τελειώσει. που θα πάει;Από 12 Απριλίου 2017 Λειτουργεί από Ρίζα ως κόμβο Αμφιλοχίας, μήκος 96 χλμ. και Σελλάδες-Πέρδικα 53 χλμ. 3-8-2017 ολοκλήρωση!

Ούτοι συνέχθειν, αλλά συμφιλείν έφυν - Αντιγόνη - (Μα να μισώ δεν έγινα, γεννήθηκα για να αγαπώ)


Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

Οι φοιτητές και τα Αγγλικά


Ένας συνάδελφος,  ο Νίκος Κι…… έλεγε:
Τελειώνοντας το εξατάξιο γυμνάσιο έδωσα εξετάσεις στο οικονομικό τμήμα ΑΣΟΕ, όπου και πέρασα.
Κατά τη διάρκεια των σπουδών μου προσλήφτηκα και στα ΕΛ. ΤΑ. Σε μικρή ηλικία παντρεύτηκα.  Η αμέλεια  και οι οικογενειακές υποχρεώσεις δεν επέτρεψαν  να τελειώσω  τις σπουδές μου στην ΑΣΟΕ.
Τα χρόνια κύλισαν και όταν η μεγάλη μου κόρη πέρασε στο ίδιο τμήμα της ΑΣΟΕ, αποφάσισα και εγώ να δώσω τα υπόλοιπα μαθήματα που χρωστούσα να πάρω το πολυπόθητο πτυχίο. Με λίγο διάβασμα και περισσότερη αντιγραφή απ την κόρη μου, που δίναμε μαζί εξετάσεις,  πέρασα όλα τ άλλα μαθήματα εκτός των Αγγλικών.

 Παρά το διάβασμα που έριξα,  λόγω ηλικίας, οι γνώσεις στ Αγγλικά  παρέμειναν λιγοστές.  Η μέρα της κρίσεως έφτασε, ντύθηκα σπορ για να μικροδείχνω και έκατσα πίσω από την κόρη μου όπως πάντα. Δόθηκαν τα θέματα και όλα μου φαινόταν αντί για Αγγλικά,  Κινέζικα.  Η προσπάθειά μου να αντιγράψω ήταν συνεχής και η καθηγήτρια πλησίασε κοιτάζοντας τα γραπτά.
-         Κύριε Κι…..,   μου λέει, γράψε και κάτι μόνο σου,  μην τ αντιγράψεις όλα απ τη σύζυγο !
-         Ποια σύζυγο; Κόρη μου είναι !  απαντώ.
Πλησιάζει, κοιτάζει προσεκτικότερα  τα ονόματα,  Κι ……  Νικόλαος και Κι…….. Ε. του Νικολάου. 
-         Κύριε Κι……….  Αρκεί η προσπάθεια σας. Παραδώστε το γραπτό σας, έχετε περάσει  στο μάθημά μου, είπε η καθηγήτρια.
-         Ευχαριστώ, απάντησα και παρέδωσα το γραπτό.


Τώρα ξέρεις τι μου θύμησες, συνεχίζει ο συνομιλητής μου Αντώνης,  οικονομολόγος και τέως μάνατζερ – στέλεχος των μέσων ενημέρωσης
Μου θύμισες τον καθηγητή Τρ……. των Αγγλικών.

Ένας φοιτητής πέρασε όλα τ άλλα μαθήματα και σκόνταφτε συνέχεια στ Αγγλικά. Στα γραπτά  πέρασε αντιγράφοντας από άλλο συμφοιτητή, αλλά στα προφορικά κόπηκε περισσότερες και από δέκα φορές, επειδή ήταν τελείως άσχετος.

Την επόμενη φορά …
-         Μήπως αποφάσισες και διάβασες; λέει ο καθηγητής.
-         Ναι, κύριε καθηγητά, απαντά ο φοιτητής.
Κάνει μια, δυο, τρεις, τέσσερες ερωτήσεις ο καθηγητής, σε καμία δεν απάντησε ο φοιτητής.
-         Πε μου μια φράση, μια λέξη στα Αγγλικά, θέλω να σε περάσω, συνεχίζει ο καθηγητής.    Μένει αποσβολωμένος ο φοιτητής χωρίς να πει ούτε λέξη.
-         Πε μου στα αγγλικά πως λέγεται το βιβλίο, συνεχίζει ο καθηγητής. Καμία απάντηση ο φοιτητής !  
-         Μπουκ, του ψιθυρίζει ο διπλανός συμφοιτητής.
-         Πως το είπες
-         Μπουκ, επαναλαμβάνει ο συμφοιτητής.
-         Μπουκ,   ψέλλισε  και ο φοιτητής.  
-         Άντε πέρασες, αλλά φύγε και μη ξαναπαρουσιαστείς μπροστά μου απάντησε ο καθηγητής.
ΑΣΤΕΙΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ.  Φεβρουάριος 2013  Κώστας Α. Παππάς   

Διαβάστε κι άλλα   ΑΣΤΕΙΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ. Οι σπουδές στην Ιταλία και ο πολύπαθος Πατέρας    Ένας άλλος παλιός δάσκαλος

               

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε χωρίς φόβο και πάθος